måndag 17 juli

Idag har jag ätit lunch med mamma på charm sen har jag jobbat 14-22:30 med feber i kroppen och ont i halsen men det har faktiskt gått väldigt bra och jag känner mig pigg nu :)
Nu ligger jag hemma i soffan, har ätit lite yoghurt med bär och en macka. Jag ser på Eva&Adam, ni vet dom gamlaste filmerna. Daniel slutar om en halvtimme så då ska vi förhoppningsvis se något avsnitt av gossip girl.


Idag hade jag på mig ljusa jeans från ginatricot, beige/brun topp från Wera Stockholm, blå scarf från Sisters och marinblå "ridjacka" från Milano! jag och Kerstin köpte den tillsammans, perfekt!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vart jobbar du? :)

2011-07-19 @ 17:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0