det gamla och det nya

Iförrgår hade jag äntligen en kväll med mamma och det var så mysigt. Vi gick på stan en liten snabbis och hann som vanligt med lite shopping. Mamma och jag är otroligt effektiva när vi är på stan tillsammans! vi hade bord på saffran vid 19, det är en Spansk Tapas restaurang med jättegod mat och det är supermysigt där! vi satt ute och det spelades spansk musik. Det kändes precis som att vara utomlands. Sen sov jag hos mamma, eller hon nere hos mig i mitt gamla rum. Det känns så mysigt och speciellt nu att komma hem till huset, sova i mitt rum, se på TV uppe, duscha i duschen och göra allt det jag alltid gjorde förut. Nu när jag och Daniel bor i egen lägenhet så uppskattar man det där gamla så mycket. Sen är det otroligt kul att komma hem till våran älskade lägenhet igen sen. Jag skulle inte kunna trivas bättre i den än vad jag gör nu och jag är så glad att jag har så nära till huset.
Jag hade på mig mina nya röda mocka-pumps från Tiger! visar upp dom sen i ett eget inlägg. Mycket fina och klassiska!
Jag älskar det klassiska, både på inredning och kläder. Det går aldrig ur tiden och ser alltid välklätt och välskött ut!

Kommentarer
Postat av: NellieB

sv. tack Josefine från mej å smilla.

2011-08-05 @ 11:33:05
URL: http://nellieberntsson.se
Postat av: Fanny :)

oj, vad fin! :)

2011-08-05 @ 15:53:26
URL: http://vildcheyernaa.blogg.se/
Postat av: Jenlen

så söt du va i de!

2011-08-06 @ 09:19:00
URL: http://jenlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0