13 juli 2011

Jag hatar mig själv när jag slutar blogga helt plötsligt. Jag vill ju blogga för vem vill inte kunna läsa om sitt liv när man blir äldre. Jag vill iallafall!
Senaste tiden har det varit mest jobb, Daniel, vänner, kvällsdopp, familjen och stugan. Det har varit en mysig och ambitiös tid och sånt gillas ju.
Daniel kom precis hem efter jobbet så nu ska vi packa ihop och åka ut till stugan. Vi är lediga imorgon!
Jag trivs lika bra på jobbet som förut men jag saknar min Handledare Åsa!! hon har semester. Det är alltså hon som har lärt mig nästan allt jag kan på jobbet!
Ny tröja från Carlings.
Nu åker jag till stugan, tar ett kvällsdopp, fikar och har det underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0