fredagkväll

Ikväll är det fredagkväll och jag ligger bara hemma i soffan för jag slutade 21:00 och kände inte för att hitta på något. Det känns skönt men lite tråkigt. Hade önskat att Daniel var hemma med mig.♥
I onsdags jobbade jag natt för första gången för att lära mig nattrutinerna. Man kan tro att det inte är något att göra då men det är faktiskt väldigt mycket så man inte ens hinner med sig. Alla raporter osv ska göras och stämma.
Slutade 06:45 och då vandrade jag hem i ett soligt Sundsvall, kröp ner i sängen med min älskling och sov till eftermiddagen. Daniel åkte till jobbet och jag städade garderoberna och fick bort litegrann sen så var jag på en brygga i sidsjön med fina vänner hela kvällen. Vi badade och åt mycket goda saker, badade och pratade skit. Det vi är bäst på! alla tjejer är nog bäst på det skulle jag tro.
Idag har jag jobbat kväll, det var fullbokat men det gick jättebra och var lika roligt som vanligt. Jag verkligen älskar mitt jobb.


Så här fin var himmelen en natt förra veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0