lördag den 23e juli

Hej hoppsan!
Nu har jag varit utan bloggen i några dagar. Jag har varit sjuk hela veckan och jobbat hela veckan. Det har tagit lite på kroppen. Igår var jag däremot ledig och det var välförtjänt och jag hade en bra kväll med mina älskade tjejer här hemma hos mig med skitsnack och lite vin sen tog jag och Kerstin en sväng ner till Svenssons för en drink!
Jag är ganska nyss hemkommen från jobbet. Har varit jobigt att jobba ikväll med det otroligt tragiska som hänt i Norge. Vi har mycket norska gäster och tv-nyheterna har varit på hela tiden så har varit svårt att hålla tårarna tillbaka. Jag lider så enormt med alla drabbade och anhöriga. Många tankar och kramar till Norge.
Daniel slutar jobba när som helst och då ska vi hämta upp Kerstin och Calle och åka ut till stugan och fika litegrann. En liten mysig kvälltrip sitter mycket bra ikväll!
♥ Bilden är från när jag och Daniel var i Thailand.

Kommentarer
Postat av: nella

saknar diiiiig

2011-07-27 @ 19:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0