lördagkväll

Nu är jag hemkommen från jobbet till en sjuk älskling. Vi ska åka och köpa glass och lägga oss och se gossip girl. Imorgon börjar jag vid tre så det blir nog en ganka lång sovmorgon. Känns skönt!
Idag har jag varit på stan med Kerstin. Vi var på jakt efter en helt ny garderob till henne. Gick inte riktigt som vi tänkt men vi hade mysigt, åt lunch på Canton (kinabuffé) och jag fick hem fem nya saker fast jag skulle komma hem med 0. Jag kan inte hålla mig men nu måste jag sluta!! men en av plaggen var faktiskt till Daniel.
Så här såg jag ut idag. Ny stor jeansskjorta från VeroModa.

Kommentarer
Postat av: anna

shit vad fina ögon du har !

2011-07-29 @ 17:58:42
URL: http://tjurigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0