tisdag den 5e juli

Hejsan!
Just nu ligger jag i soffan med datorn i knät och vänner påslaget. Daniel är på ett möte så jag ska bara ta det lugnt medans hade jag tänkt.
Både jag och Daniel var lediga igår och idag och det är så kul att vi får umgås lite. Igår så storhandlade vi så nu har vi för ungefär andra gången fyllt i kylskåpet. På kvällen blev det en sväng ner till Therese som har fått jättefint i sin lägenhet sen åt vi middag på norrlandskällaren med Kerstin och Calle. De har så goda pizzor där! ett glas rose blev det i öltälten sen tog vi en promenad hem till mamma och pappa och badade i några timmar. Mycket trevlig kväll med fina vänner!
Min babe och jag!

Kommentarer
Postat av: Thowe

Gud vad brun du är! Sjukt snyggt :D

2011-07-05 @ 15:41:57
URL: http://thole.blogg.se/
Postat av: Marlene Zufic

Vi har också det där bordet i vardagsrummet. jag gillar det inte, men sambon gör, så det får vara kvar. Jag vill byta ut det mot ett vitt och lite er avlångt.

2011-07-05 @ 17:37:12
URL: http://marlenezufic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0