Glad midsommar där ute

Jag är en sjusovare så än så länge har inte jag hunnit med så mycket mer än att äta, prata och duscha. Så midsommarfin är jag inte ännu så därför tänkte jag lägga upp lite bilder sen förra midsommaren här hos mormor. Då var vi 4 personer mer och hade sol men jag hoppas att den här midsommarafton kommer bli minst lika bra och mysig.
Alla anländer runt halv 3 - 4 tiden så jag mormor och Daniel ska ut och plocka blommor nu och fixa iordning lite.


Jag förra året
Danielo darling
Philip och Julia
Moster Maria, mamma BG och mormor
Dennis och Bella

Kommentarer
Postat av: Anna

sv: förlåt för sent svar, har haft fullt upp inför midsommar !



och tack sötnos ! haft en fin helg ? : )

2011-06-27 @ 21:12:59
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0