hos mormor

Vi kom till mormor för någon timme sen och sen dess har vi suttit och pratat och ätit mat. Det är så mysigt här. Önskar att vi kunde stanna längre än lördag.
Imorgon är det midsommar och jag måste ta mitt första dopp innan midsommar så ikväll ska vi åka ner till sjön och bada. Mormor får ta kort på oss. Sen ska vi ut på björnjakt också. Det går en björnfamilj alldeles runt omkring här. Väldigt läskigt tycker jag. Förra sommaren när vi var på björnjakt hann vi knappt 50 meter ovanför mormor så står det en fullvuxen björn mitt på vägen och går mot oss. Fick en panikattack men jag hoppas vi ser en ikväll också för jag har med mig min systemkamera. Så vi får se om det dyker upp någon björn här på bloggen ikväll.
Nu ska vi ut och titta i lillstugan här.
Dessa underbara hallonröda byxor köpte jag när jag var i Milano i vintras/våras. Jag har tyvärr inte använt dem än.

Kommentarer
Postat av: linnéa

snygg pose girl va bra bilder de verkar bli med din nya kamera

2011-06-23 @ 19:05:52
Postat av: kerstin

älskar bilderna från din nya kamera!! :D

2011-06-23 @ 23:41:34
URL: http://kerstinsondell.blogg.se/
Postat av: Linda T

jättefina byxor! :D

2011-06-24 @ 10:35:24
URL: http://tholinl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0