måndag den 28 juni

Nu är jag tillbaka igen!
Jag hade två jättebra dygn hos mormor och grinade faktiskt i bilen efter att vi sagt hejdå. Vill vara där.♥
Midsommarafton var mysigt och vi kunde sitta ute mestadels av tiden. Vi alla gick ut lite för hårt med mormors egengjorda och välblandade bål så vid 11-tiden var alla helt slut. Men vad blev det och sång och mys och väldigt god mat.
Jag har jobbat sedan jag kom hem och sett på film med min Daniel. I lördagskväll var Nella och Linnéa här och vi busade litegrann.
Idag klev jag upp när Daniel åkte till jobbet så jag har hunnit med att duscha, äta lunch med mamma nere på stan och nu har jag varit hemma en stund och städat lite här hemma och ska alldeles strax gå ner till jobbet. Jag och Daniel slutar 10 ikväll båda två så då ska vi åka ut till alnö till hans föräldrar och sova där. Vi hoppas på fint väder imorgon så vi kan åka till Tranviken.
Fler bilder från midsommar och dagens "outfit" kommer upp senare ikväll!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hoppas du hade en bra midsommar Jossan, och vilken fin klänning du hade på bilderna! :)

2011-06-28 @ 23:28:25
URL: http://malinhelenaoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0