måndag och sjuk

Idag är jag sjuk så jag kan inte jobba och jag ärligt talat HATAR det. Jag vill vara på jobbet för jag trivs så bra där. Istället nu sov jag nästan ändå tills jag skulle ha slutat om jag hade jobbat. Men vet ni? jag ska inte ha ångest för att jag är sjuk och då får man sova och man kan inte göra annat än att missa jobbet.
I fredags hade jag och Daniel en mysig dag på stan. Vi åt pizza på norrlandskällaren och fick shoppa en sak var. Han köpte ett par shorts i färgen korall. Det är hett. Jag köpte en mockajacka på Åhléns. Sen åkte vi hem och fixade iordning oss till ett glas cava och vandrade ner till pappas kontor där det var mingel, mat och dryck. Trevligt! Cicci kom och Maria (min moster) mamma gick in i en glasväg sen gick vi bort till Eagles och mötte Jocke. Vi unga gillade inte riktigt spelningen utan satt mest bara i öltältet tills vi gav upp och gick upp till Södermalm och träffade Eric.
I lördags jobbade Daniel och jag var sjuk men bestämde mig ändå att följa med Nella till Emma så blev där ett tag på kvällen, åt god cheescake, chips godis och pratade spöken mm.
Igår (söndag) åkte vi ut till stugan för att äta lunch sen ut till alnö för middag och sen när vi kom hem såg vi på en Johan Falk film.
Nu idag ska jag dammsuga för golvet är inte rent och det är inte harmoniskt, sen ska jag göra mig en god smoothie och ligga i soffan hela kvällen så jag blir frisk.
Jag har tagit många bilder med systemkameran också och dom ska in här idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0