måndagkväll med lite sol

Lite sol har vi fått på himlen ikväll och då känns det genast mycket mer sommaraktigt!
Idag stordammsög jag (kan man göra det?) sen har jag bara legat i soffan hela dagen med datorn i knät. Välbehövligt faktiskt för en som inte mår bra. Mamma kom hit så vi åkte och handlade så nu har jag ätit en fralla med smör ost gurka och skinka på. Det är mycket gott! Daniel slutar om lite mer än en timme och då ska vi se på den tredje filmen av Johan Falk och ha lite mys-tid tillsammans. Imorgon börjar jag 14:00 men ska försöka att kliva upp 09:30 så jag hinner med något annat än jobb.
Den här fina dressen fick jag av Daniel när jag fyllde år. Han hade snappat upp när jag sa; åhhhh vilken fin dress! när vi gick förbi affären. gulligullpluttis.♥

Kommentarer
Postat av: Jessica

Trevlig outfit :)

2011-06-21 @ 12:26:24
URL: http://pessimon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0