nattinatti

Hur kan jag inte ha somnat nu eller iallafall vara nästintill död. Jag förstår inte.eeee. Ikväll så har jag knappt lyft röven ur soffan. Jag dammsög hela lägenheten för något jag verkligen inte kan koppla bort om det finns, är dammråttor och smuts. Allt sånt ska bort innan jag går vidare. Middag har jag helt glömt bort att äta och jag kan egentligen inte säga vad jag har gjort ikväll. Det enda jag vet är att jag har tagit kort på mig själv med min super-kamera och att det är sjukt kul!
sen har jag sett om samma skiva av vänner fyra gånger ikväll, just för att röven inte orkar lyftas. Också har jag hostat.
Daniel slutar om en timme ungefär och då vill jag sova för det är så mysigt att vakna av en snuffning på halsen. Imorgon ska jag och Daniel ha Daniel och Jossan Dag. Vi ska titta runt på stan och äta någonstans.
Kanske att jag ska försöka mig på att koppla kameran till datorn nu.
Så länge en bild på Daniel och Tajjan och Jossan och Donnis från förra sommaren.

Kommentarer
Postat av: Melissa

SV: tack!! :D

2011-06-18 @ 12:18:56
URL: http://melissablogg.se
Postat av: teddy

Hoppas ni har en trevlig dag på stan med god mat och shopping =)

2011-06-19 @ 14:14:17
URL: http://caitlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0