onsdagkväll

Nu är jag hemma från en jobbdag eller jobbeftermiddag/kväll kanske man ska säga! vi har lantchips i shopen och jag har varit så sugen på dom hela tiden så nu köpte jag med mig en liten påse hem som jag sitter och äter på medans jag ser på vänner. Vänner är den bästa serien man kan se på om man vill bli varm i själen. Den är så rolig och jag tycker så mycket om alla karaktärerna. Jag känner mig som en i gänget nu.
Ikväll måste jag vika om i mina garderober så allt får plats också ska jag packa också för imorgon när vi har vaknat åker jag och Daniel ner till mormor för midsommar-firande och det ska bli så mysigt. Familjen kommer ner på fredag! mormors ställe kommer alltid att vara mitt favoritställe och jag hoppas verkligen att våra barn också får spendera sin barndom där.
Den här fina byxdressen köpte jag i Spanien/Nerja förra sommaren, den är jättefin och man känner sig lekfull när man har på sig den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0