tillbaka

Nu låter jag väldigt traditionell men alltså herregud vad den sista tiden bara har svept förbi.
Jag och Daniel var i Thailand i två veckor och vi hade det underbart bra och bara gosade. Eftersom att båda jobbar hela sommaren utan ledighet så valde vi att åka innan sommaren istället och det var en bra uppladdning. Det känns väldigt konstigt när man kommer hem sen och inte hinner ses lika mycket. Vi är inte såna som blir trött på varandra efter att ha varit tillsammans konstant i två veckor, utan vi vill bara ses ännu mer då och saknar varandra av minsta lilla separation. Det är vår kärlek och jag älskar den.
Jag har också tagit studenten, det var en fin och rolig tid som man alltid kommer att minnnas. Jag är verkligen otroligt glad över att äntligen få lämna gymnasietiden. För mig har inte det varit någon jätterolig tid och jag tycker att "vuxenlivet" passar mitt liv så mycket bättre. Min familj hade fixat en så fin och bra studentmottagning och det var så roligt att träffa alla och jag fick jättefina presenter, tack så mycket!
Nu har jag gjort min första arbetsvecka för första gången i mitt liv och jag tror inte att man kan må bättre än jag nu. Jag trivs så bra där, det är så roligt, passar mig perfekt och mina arbetskamrater är så snälla och roliga. Jag har jobbat 5 dagar i rad och 4 av dom har varit från 06:30 och jag har varit lite sjuk hela tiden så nu är jag verkligen helt slut. Daniel jobbar ikväll så jag ska bara dammsuga lite nu, kanske gå och handla lite mat och sen ikväll ska jag bara ligga i soffan och se på film och fixa med min nya systemkamera som jag är så glad. Jag ska vila upp mig för imorgonkväll är en rolig kväll som jag vill vara pigg på.
Förra sommaren. Vi ser så små ut.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Vart jobbar du? :)

2011-06-16 @ 17:05:32
URL: http://jossiepossie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0