19.40

Klockan har runnit iväg så mycket så nu så jag vet inte vart jag ska ta vägen.
Efter skolan så gick jag och Daniel på en shoppingrunda. Jag köpte endast det jag var ute efter, ett par ganska höga jeansshorts! ljusa. fina var dom och Daniel hittade lite t-shirts. Shopping måste vara bland det bästa som finns tror jag.
När vi kom hem efter att ha växlat in pengar och sånt där så fick jag så ont i magen så jag somnade och vaknade halv 7. Där kom min panik så jag slängde mig i duschen sen har vi ätit en varsin pizza från Jop's. Den va god!! men jag sittter fortfarande i morgonrocken utan att pluggar så nu vet jag vad jag har att göra hela kvälen. Psykologi!!
En puss från mig!

Kommentarer
Postat av: Emma

Du är verkligen vacker! :)

2011-05-16 @ 20:45:15
URL: http://emmaskogmyr.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0