Första inlägget

Hej min nya blogg och ni där ute!
Jag har varit tvungen att bytt blogg då min andra krånglade ganska mycket med designen. Visserligen gör den här också det för min profilbild verkar inte vilja dyka upp men jag tänker ha tålamod och vänta och se. Iallafall så struntar jag nu i att den inte syns och att bloggen inte är helt klar även om det verkligen strider mot mig själv. Jag tycker det känns mycket jobbigt att göra något när det inte är klart. Allt måste vara redo och under kontroll. Men nu är det inte så men här kom det ett inlägg ändå!
Min förra blogg är http://alexandrajosefinelarsson.blogg.se och den kommer alltid att finnas kvar så jag som gammal kommer att kunna läsa om mitt liv som ung.
Jag heter Josefine Larsson och är 19 år! jag tar studenten nu om 29 dagar. Det är jag väldigt lycklig för men har som alla andra lite ångest över vad som kommer hända sen, men det tänker jag inte ha för det är bara onödigt. Livet har precis startat och jag kan göra i princip vad jag vill.
Jag bor tillsammans med min fina pojkvän(eller egentligen fästman) eftersom att vi är förlovade, i en lägenhet på Södermalm i Sundsvall. Den är supermysig och vi trivs verkligen jättebra både i den och tillsammans. Kärlek är det bästa jag vet.
Mer behöver jag inte skriva om mig för allt annat kommer framgå och märkas i min bloggning. Jag gillar att vara lite mystisk. I min blogg kommer jag att skriva om mitt liv, lägga upp mycket bilder, inredning och troligtvis lite kläder nu när jag blir brunare inför sommaren. Som sagt så måste allt vara perfekt innan jag gör något så därför är jag ingen klädinspiration nu då jag bara tar på mig det som känns skönt för dagen. Till sommaren kommer jag att klä mig bättre och försöka att inspirera!
Jag och min kärlek.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0