Snart dags

Nu är det snart dags att åka! om 8 timmar går tåget. Jag planerar att inte sova någonting inatt utan istället råplugga så jag kan komma så långt jag bara kan och sen känna den där underbara känslan efteråt. Då kommer jag också somna direkt på planet imorgon och slippa vara så förbannat rädd.
Daniel har köpt öronproppar och ögonbindel till resan men jag behöver inte ha sånt så nu kommer det bli att jag sitter och skriker att vi ska krascha och han hör ingenting..
Nej men någon timme inatt behöver jag nog så jag inte blir sjuk so I better get started snart!
Allt är iallfall färdigpackat och jag har varit så otroligt duktig och inte packat så mycket.
Pågrund av skolarbete så har jag med mig min dator dit och kommer därför också att uppdatera bloggen kanske 1 gång per dag med bilder och sånt så nu vill jag att ni läser!

Min packning är väldigt färgglad den här gången - roligt!

Kommentarer
Postat av: Natalie.

Men åh, tack :) <3

2011-05-17 @ 09:26:38
URL: http://hakunamatata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0