söndag 15 maj

Oj vad jag är dålig!
säger att jag ska blogga och längtar jättemycket tills jag får göra det sen glömmer jag bort den redan efter en dag. Jag har haft väldigt fullt upp i mina tankar och egentligen i handlingar men tankarna och stressen/pressen har gjort så att jag inte har kunnat handlat liksom. Har därför suttit typ hela veckan och spelat spel och varit döstressad över allt jag måste göra som är en lång lista. Och allt det har jag alltså skjutit upp tills nu för att jag har varit handlingsförlamad i veckan. Inte konstigt att man får ont i magen när man har ätit.
Kerstin kommer hit om ungefär en timme för hon är så snäll och ska försöka få in lite matte i mitt huvud så jag klarar det imorgon och sen kan åka iväg på en välförtjänt resa. För om jag inte klarar det så känns det ju inte som att resan är välförtjänt direkt. JAG MÅSTE KLARA DET!!
Packningen är igång nu och jag älskar att packa! det är så roligt. För er som inte vet så åker jag och Daniel till Thailand, Koh Samui på tisdagmorgon. Vi blir borta i 17 dagar. Underbart!
Jag har en låda i min garderob där jag lägger alla mina nya kläder och det ligger faktiskt en hel del i den som är oanvänt och det är så roligt att få ta upp dom och packa ner.

Kommentarer
Postat av: Josefin

åh vart har du köpt det randiga linnet? :)

2011-05-15 @ 17:58:56
URL: http://jossiepossie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0