torsdag 19 maj

Hej!
Vi är framme i Koh Samui och det är underbart här :)
Resan har gått väldigt bra och smidigt så vi kom fram igår (onsdag) till hotellet redan 09:30. Då la vi oss vid poolen i två timmar och solade och badade innan vi fick vårat rum som för den delen är otroligt fräscht och fint med en underbar utsikt över havet. Är verkligen glad att vi avbokade första hotellet vi bokade och valde att lägga lite mer pengar på det istället. Vi var väldigt trötta igår så somnade redan vid 15:00 efter att ha varit ute och ätit lite lunch. Mycket skönt sen sov vi till klockan 6 imorse men vi låg kvar i sängen till halv 8 och såg på Vänner som vi har med oss hit sen gick vi och åt av den stora goda fruskostbuffén med havet bredvid oss. Efter det tog vi en promenad längs Chaweng stranden och sen dess har vi legat vid poolen hela dagen. Druckit en varsin drink i poolbaren och Daniel beställde dit lunch. Nu är vi uppe på rummet en sväng för att jag ska äta starka nudlar.
Vi har en våg på rummet så man kan hålla koll på vikten, hehe.
På flyget var det inte så mycket folk så vi fick 3 säten var att sova på. Tiden gick väldigt fort och jag älskar sånna flygningar. Men däremot så sista 4 timmarna så blixtrade det bredvid planet var tredje sekund högst så liksom hela himlen lystes upp hela tiden. Jag som är så rädd hemma när det blixtrar hade ju lite jobbigt men flygpersonalen sa att de va så långt bort fast de såg så nära ut och vi klarade oss ju.
Nu ska jag äta upp så vi kan gå ner till poolen igen och sola. Ikväll ska jag köpa ett USB så jag kan koppla mitt minneskort till datorn och lägga upp lite bilder.
Hejdå :)
Juste, vädret är jättefint här! strålande sol så yr.no är helt ute och yrar. Man kan inte ligga och sola mer än 10 minuter innan man måste svalka sig.
Här är en bild från förra året då vi var i Thailand över nyår! sådär brun jobbar jag för att bli nu också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0