Lördagen den 28 maj

Hej!!
Vi har det underbart här i Thailand och jag vill inte hem, men vi har 4 hela dagar kvar här i solen så vi ska passa på att njuta extra mycket nu av den sista tiden här.
Nu ligger vi i sängen och ska snart sova eller se lite vänner först. Ikväll har vi varit och ätit pizza på en italiensk restaurang. Pizzorna där är dom godaste jag har ätit. Älskar dom!! sen har vi shoppat lite och svettats. Har köpt ett USB till minneskortet så nu tänkte jag lägga ut lite bilder. Har så många så har bara tagit några få blandade. Lägger upp fler imorgon eller någon annan dag =)
Vädret är toppen här och det är så himla varmt!!
Planet! älskar stora plan och fastän jag är väldigt flygrädd så längtar jag till flygresan hem nu just för att vi åker på natten så det kommer vara mörkt och flygvärdinnorna är så lugna och det spelas så fin musik och planen är så fina också hoppas jag att det är lika tomt som det förra så man kan sova hela natten och gå upp på toa ibland.♥
Vårat underbara hotellrum. En stor säng som vi sover i och en mindre som man bara kan "hänga i". Det går att dra ner persienner till toaletten om man vill, hehe.
Hotelllobbyn, terrassen och restaurangen från stranden
Älskade Tarzan i poolen
Så, en liten blandning! det kommer fler imorgon:)
Puss.♥ nu ska vi äntligen sova. Längtar till frukosten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0